Tenk å ha så mange rynker

Vi ruslet gjennom skogen og møtte et eldre par. Mannen var noenlunde rask til beins. Han gikk i følge med en Berner Sennen på 9 måneder og en gammel terriertispe. Interessert spurte han om Baron, som han umiddelbart så var en Blodhund. Han kommenterte størrelsen og gjettet riktig på vekten kun ved et raskt blikk.

Kort etter ham kom kona på stien. Hun kom gående, sakte, balanserende mellom to stokker. Hun så på Baron og sa med misunnelse i stemmen …

«Tenk å ha så mange rynker og likevel være så søt!»

Jeg sa til henne at rynker er undervurdert.

Da jeg skulle gå videre, ropte mannen etter meg … «Han er vel for stor til å ha i senga?»

Jeg lot som vi var ordentlige mennesker, og sa … «Ja, han er for stor til å ligge i senga.»

Damen så på meg, og så sa hun: «Åååh, hvis jeg bare kunne hatt ham i senga, da hadde jeg sovnet med en gang.»

photo

Én kommentar

  1. Utrolig morsom historie 🙂 Fiiiine voffen 😉

Legg igjen en kommentar

